2012年11月29日 星期四

brązowo-złoty makijaż step by step by mirrorowisko

Nie sądziłam, że zdjęcia które zrobiłam będą aż tak kiepskie. Pogoda za oknem mnie dobija bo jest słońce, za 5 min pada deszcz a po kolejnych 15 znowu słońce. Tym samym sporo zdjęć musiałam rozjaśniać. Zrobiłam to tak, żeby kolory cieni były jak najlepiej oddane, samym okiem się nie przejmowałam.

Do wykonania makijażu użyłam jasnozłotego, ciemnozłotego i oberżynowego cienia z palety Sleek oraz CUICU Flashing Diamond Single EyeShadow- Saddle Brown od KKCenterHK. Recenzja cienia pojawi się niebawem, użyłam go zaledwie raz więc jeszcze nic o nim nie powiem. Kreska zrobiona brązowym eyelinerem od Eveline, tusz Max Factor.

1) Na powiekę nakładamy bazę.

 2) Jasnym oraz ciemnym złotem malujemy górną powiekę. Pominęłam tu jedno zdjęcie, bo nie nadawało się do publikacji, ale chyba widać o co chodzi :)
 3) Matowym brązem zaznaczamy zewnętrzną granicę naszego makijażu i wypełniamy wolną przestrzeń kolorem.
 4) Tym samym matowym brązem delikatnie rozcieramy złotka ku górze tak, aby brąz był nadal widoczny
 5) Dolną powiekę zaznaczamy brązem bądź zbliżonym odcieniem i łączymy kreskę z jasnym złotem w wewnętrznym kąciku. Tym samym złotem jeszcze poprawiamy górną powiekę
 6) Malujemy kreskę. W moim przypadku był to brązowy eyeliner, ale czarny sprawdzi się tak samo dobrze.
 7) Dokładnie tuszujemy rzęsy i... voila!
Mam nadzieję, że się podoba :) Krytyka też mile widziana :)


Thank you, mirrorowisko
Check out mirrorowisko blog
http://mirrorowisko.blogspot.co.uk/2012/10/brazowo-zoty-makijaz-step-by-step.html

沒有留言:

張貼留言