2012年11月29日 星期四

Donut i treska by kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady

 Dziś chciałam podzielić się z wami moją opinią na temat donuta do koka i treski, które otrzymałam w ramach współpracy z KKCenterHk. Trochę czasu minęło od kiedy posiadam te akcesoria, więc już czas na recenzję.




Na początku, zupełnie nie wiedziałam jak się do niego zabrać, niby na YouTube widziałam dużo filmików z użyciem takiego wypełniacza oraz na stronie sklepu jest schemat jak zrobić koka z użyciem donuta, ale zanim go zrobiłam według schematu musiałam zrobić bardzo dużo prób. Z pomocą przyszedł sposób, który pokazała na swoim blogu daajaA KLIK. Z tym sposobem jest o wiele łatwiej zrobić koka, ale myślę, że zależy to od włosów i naszych umiejętności. 

Źródło- KKCenterHk

Aby zrobić kok z użyciem wypełniacza, oprócz donuta potrzebujemy wsuwki i gumkę do włosów. Kok z użyciem wypełniacza jest duży i pełny. Usłyszałam parę komplementów na jego temat. 






Mój donut ma średnicę 9 cm. W dotyku przypomina trochę delikatny druciak, ale nie przeszkadza to w noszeniu. Kolor donuta można wybrać pod kolor włosów. W sklepie KKCenterHk nie widzę opcji wyboru innego koloru niż czarny, ale na jakiś innych stronach na pewno znajdziecie wypełniacze w jaśniejszych kolorach. Ja posiadam wypełniacz czarny.
To, czy wypełniacz będzie prześwitywał przez włosy, zależy od Waszych włosów. Ja mam gęste, lecz krótkie i zdarzyło się, że kawałek wypełniacza było widać.
Cena donuta w rozmiarze medium:  USD $ 3,67


Treska wykonana jest z syntetycznego włosia. Ma 60 cm długości. Do wyboru jest 18 odcieni KLIK

Ja wybrałam odcień 4. Niestety okazało się, że treska jest za ciemna i myślę, że numer 6 byłby bardziej zbliżony odcieniowi moich włosów. ( na zdjęciach nie widać wielkiej różnicy, ale na żywo różnica jest duża)
Jak widać jest to kucyk, który możemy sobie zawiązać na naszej własnej kitce. i cieszyć się dłuższymi włosami. Bardzo fajne rozwiązanie, ale myslę że tylko na jakieś większe wyjścia lub np. do klubu gdzie jest ciemniej i treska nie będzie aż tak odznaczała się od naturalnych włosów. Bo jak wiadomo włosie syntetyczne ma większy blask niż naturalne włosy. 
Do treski przymocowana jest siateczka w kwiatki, grzebyczek oraz wstążki. Dzięki siateczce, włosie dopasowuje się do kształtu naszej kitki. Grzebyczek służy do zaczepienia treski o naszą kitkę, a wstążki do zawiązania treski na naszych włosach. Zakładanie treski jest bardzo łatwe. Noszać ją trzeba bardzo uważać, aby nie zarzucać mocno głową, bo wstążeczka może się poluźnić i treska nam odpadnie. 
Po pewnym czasie używania włosie trochę mi się poplątało. Chciałam sprawdzić, czy można czesać je grzebieniem, spróbowałam na jednym cienkim paśmie i stwierdziłam, że lepiej po prostu przeczesać włosie palcami, po za tym grzebień mógł by zrobić z treski wielką, naelektryzowaną szopkę :P
Cena treski, którą posiadam to USD$ 14,57
Jeżeli macie jakieś pytania to śmiało proszę pytać. Zainteresował was któryś z tych akcesoriów?
KOD ZNIŻKOWY OD KKCENTERHK
Przy zakupie na KKCenterHK użyj kodu BLGB736GA10 dzięki któremu dostaniesz -10% zniżki na zakupy! Kod ważny do 31st,Jan.,2013  :) Miłych zakupów!




Thank you, kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady
Check out kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady blog
 http://kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady.blogspot.hk/2012/11/donut-i-treska.html

沒有留言:

張貼留言