2012年11月30日 星期五

Éjféli tündöklés - NOTD by alanora


Sziasztok!
A kissé drámai cím ihletadója a felhasznált körömlakk neve (Midnight Amethyst), ami egy csodás lilába-kékbe hajló szín. Gondoltam, ha már itthon pihenhetek a mai és a holnapi napon, kipróbálom a múltkor kapott díszítőcsíkot is. A rózsaszín változatát már egy korábbi körmös posztban bemutattam itt, most az ezüstnek érkezett el az ideje. Klasszul tapad, de a mutatóujjamra véletlen 3 rétegnyi csík került. Történt ugyanis, hogy azt a körmömet hagytam utoljára és nem láttam, hogy a díszítőcsíknak hol van a vége, így ollóval nyitottam egy újat...viszont ez a tripla réteg saját magamnak köszönhetően alig akart megragadni :D Úgyhogy a mai nap tanulsága: mindig csak 1 réteg és odafigyelés! A gyűrűsujjamat pedig azért feldobtam még egy kis kővel is, bár nekem alapból gyönyörű ez a lilás-kékes ezüst kombináció :)
  NYC 250 Midnight Amethyst körömlakk, ezüst körömdíszítő szalag, díszítőkövek ebay-ről

 
Ha megtetszett nektek ez a díszítőcsík, akkor látogassatok el a KKCenterHk oldalára, ahol sok hasonló szépséggel találkozhattok. Ez a szalag például csak 0.90 dollárba kerül :) 
Plusz ha a megjegyzésbe beírjátok az "ALANORA" kulcsszót, még -10% lejön a rendelés összegéből! 

Thank you, alanora
Check out alanora blog
http://alanora.blogspot.hu/2012/10/ejfeli-tundokles-notd.html

沒有留言:

張貼留言