2012年11月30日 星期五

Fransk manikyr med Black Amethyst-twist by adaras

Klassisk fransk manikyr gå aldrig ur tiden. Men våga ta den ett steg längre och twista färgerna! Satsa på ljusa toppar och en mörk basfärg.
Jag använde mina 3D klistermärken med glittrande strassdetaljer från KKCenterHk ovanpå ett superhett lila nagellack från IsaDoras höstkollektion.
Jag tror att klistermärkena skulle göra sig riktigt snygga på en nudefärgad bas men inför bloggeventet ville jag fixa naglarna snabbt och enkelt. I början av veckan lackade jag ETT lager med IsaDoras Black Amethyst (det är ett rysligt bra täckande lack). Men inför min föreläsning ville jag krydda till det lite extra. Så jag lackade på ännu ett lila lager och applicerade mina nagelstickers - innan jag avslutade med ett lager topplack. Det tog max tio minuter med torktid inkluderat! Busenkelt, snabbt och snyggt! ♥


Thank you, adaras
Check out adaras blog
http://adaras.se/2012/october/nageldesign-black-amethyst-med-en-twist.html

沒有留言:

張貼留言