2012年11月30日 星期五

LINGMEI Amazing Effective Assembled Mascara + Eyeliner by neverspoiledenough

Mi s-a oferit ocazia de a testa un produs de pe site-ul kkcenterhk si m-am oprit la LINGMEI Amazing Effective Assembled Mascara + Eyeliner [LINGMEI-LM1727], pentru ca sunt atrasa de produsele practice, x-in-1 (cu cat e mai mare valoarea lui x, cu atat mai bine). Astfel de produse sunt prietenele cele mai bune in deplasari si calatorii.


LINGMEI Amazing Effective Assembled Mascara + Eyeliner

LINGMEI Amazing Effective Assembled Mascara + Eyeliner
Acest produs imbina cu succes doua elemente de baza ale machiajului: rimelul si tusul de ochi, gazduind in acelasi recipient cu tus negru cele doua aplicatoare.



Rimelul nu ofera volum uimitor, dar alungeste genele si, cel mai important, nu le incarca. Mi se pare ideal pentru un machiaj simplu, de zi.


Aplicatorul pentru conturul ochilor este rigid, amintindu-mi de varful cariocilor. Cu ajutorul lui am reusit sa obtin atat tuse late, cat si linii subtiri cat firul de par.
Pentru o reducere de 10% pe site-ul kkcenterhk
folositi codul neverspoiledenough pana pe 31 ianuarie 2013. Ca sa va dau si un pont: 
gasiti bilute pentru manichiura caviar in multe nuante.



Thank you, neverspoiledenough
Check out neverspoiledenough blog
http://neverspoiledenough.blogspot.ro/2012/10/lingmei-amazing-effective-assembled.html

沒有留言:

張貼留言