2012年11月29日 星期四

Review: MJ Long Blue Glamour Eyelashes #315 by art-of-shine

Hey girls,



Nu este prima data cand va prezint gene de pe KKCenterHK, deja cred ca stiti cat de mult imi plac genutele lor si ca le folosesc tot timpul. 

Daca doriti si voi sa comandati produse KKCenterHK , puteti profita de o reducere de 10%, folosind codul unic artofshine valabil pana pe data de 31 Ianuarie 2013.
KKCenterHK ne prezinta un nou brand de gene false, venite tocmai din Taiwan! Puteti gasi colectii noi de gene false precum:
 Data trecuta *click* v-am prezentat un set de gene din colectia  Baby Queen , insa de data aceasta am ales un set cu totul si cu totul special din colectia MJ. Acestea nu sunt negre ci... albastre!
 Albastru este culoarea mea preferata! O folosesc foarte des la machiaje (chiar si la cele de zi, imi place sa folosesc putin fard albastru pe linia genelor inferiare pentru o pata de culoare) dar si la manichiura...insa in special la haine!
Cutia este rosu cu alb, de carton, cu capac din plastic transparent.la fel ca si baby queen #720 black.  
Setul contine 10 perechi de gene si il puteti gasi la un pret de 17.04$!
Desfacand cutia veti gasi cele 10 perechi de gene dispuse pe 2 coloane, fiind prinse in colturi (care se taie) cu putin adeziv. 
Desi nu sunt confectionate din par natural, acestea sunt foarte finute si placute la atingere, nu sunt rigide, se "muleaza" perfect pe forma ochiului. 
La fel ca si baby queen #720 black.  am observat modelul acela usor in zig-zag de la baza genelor, sau mai bine zis model incrucisat.
Genele sunt foarte lungi. Mai scurte in partea care, odata lipite genele, vine in coltul interior al ochilui, si mai lungi in partea opusa (cea din coltul exterior al ochiului).
Ca si model, as putea spune ca le vad foarte bune pentru un machiaj fantezie. Sau, de ce nu, si pentru un machiaj de seara.

Ceea ce imi place foarte mult la ele este faptul ca sunt foarte usoare, nici nu le simti la ochi! Spre exemplu baby queen #720 black mi se par mai greoaie si daca nu sunteti obisnuite cu gene este posibil sa va incomodeze.

Partea buna este ca le puteti refolosi. Daca sunt indepartate cu grija si curatate de lipici si rimel, apoi pastrate intr-un loc sigur, le puteti folosi de mai multe ori.
  

Ceea ce am observat la acest set este lungimea benzii. Spre deosebire de celelalte gene incercate de mine care aveau o lungime perfecta pentru ochii mei (si chiar recomandam sa taiati din ele daca sunt prea lungi) acestea sunt.. mai scurte (?!).
Ca sa ma exprim mai bine: Cand aplic genele, incep cu coltul exterior al ochiului. Insa, banda nu ajunge pana in coltul interior. Acest lucru, din punctul meu de vedere este un minus. Sunt sigura insa ca multe fete sunt multumite de ele pentru ca nu mai trebuie sa le scurteze.

Adezivul inca nu se uscase :)
Insa pentru a va face o idee mai buna despre acest set de gene, v-am pregatit cateva pozeLe-am aplicat folosindu-ma de adezivul DUO.

Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, nu aveam lumina foarte buna aseara si le-am vazut abia azi cand le-am descarcat in laptop.
In realitate mi se pare ca arata bine genele, asa scurte (la banda ma refer) cum sunt. Insa in poze, parca nu imi plac atat de mult. 
Pentru persoane cu ochii mai mici, le vad ideale: banda este destul de buna, genele sunt lungi, se aplica usor, nu sunt grele, sunt usor de purtat, usor de indepartat. 
Ce parere aveti despre ele? In afara de lungimea benzii (care nu imi place in poze macro cum arata) chiar imi plac.


Thank you, art-of-shine
Check out art-of-shine blog
http://art-of-shine.blogspot.ro/2012/11/review-mj-long-blue-glamour-eyelasher.html

1 則留言:

Aga 提到...

Приветики! Хотелось бы открыть парикмахерскую, ищу любую полезную информацию для написания бизнес плана. Может у кого-то есть опыт в таком бизнесе? Сейчас большой выбор оборудования для парикмахерских и салонов красоты. Выбираю между компаниями Lampa-lupa.pl, Myjka-ultradzwiekowa.pl, Massage-service.com.ua, skpel Newface beauty, Магазин Спашоп .В таком количестве информации самой разобраться тяжело( Скажите где дешево купить стерилизаторы для парикмахерских инструментов?

張貼留言