2013年1月11日 星期五

Bulion Manicure by theagnes87


Juz od dawna fascynowal mnie bulion manicure, ale jakoś nigdy nie miałam okazji go wypróbować, aż do dzisiaj.
Ze sklepu kkcenterhdostałam w gratisie ten oto bulion:
TUTAJ są jeszcze inne kolory
Strasznie się ucieszyłam bo teraz i ja mogę wyczarować coś na moich paznokciach :)
Pznokcie pomalowałam na mój kochany róż ;) i zaczełam sypać bulion.
O dziwo kulki brdzo łatwo się przyczepiały i wcale nie spadały.
Taki manicure, jest bardzo efektowny, ale tylko na specjane okazje, bo jest on baaardzo nietrwały, podejzewam, że pierwsza styczność z wodą spowodowałaby ze część koralików by poodpadała. Ale jak będę robiłam paznokcie bulionem następnym razem to zatopię go w żelu i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)





Thank you, theagnes87
Check out theagnes87 blog
http://theagnes87.blogspot.hk/2012/12/bulion-manicure.html

沒有留言:

張貼留言