2013年1月9日 星期三

Burgundowy akcent ! by gosia-makeup

Dzisiaj kolejny makijażyk z serii: współpraca z KKCenterHK :)

Od firmy otrzymałam sztuczne rzęsy czarno-czerwone z trzema połówkami piórek na zewnętrznej części rzęs :) Takie połączenie wg mnie wygląda zjawiskowo i dodaje artystycznego looku naszym oczom :)

Zresztą zobaczcie sami :)
 oraz link gdzie możecie zakupić rzęski :

http://www.kkcenterhk.com/p6083/A-Pair-Black-&-Red-With-Black-Line-Feathered-Eyelashes/product_info.html



Powiem szczerze, że teraz mam otwarte okno na świat kosmetyczny :) a wiecie dlaczego? otóż dzisiaj było wielkie otwarcie Rossmana i Pepco w mojej miejscowości !!! Jupi ! Jupi! troszkę zakupów tam zrobiłam ale to w osobnej notce...i za okazanie paragonu otrzymałam miły prezent w Rossmanie :) Ale jestem szczęśliwa :)

Przez weekend nie będę dodawać postów ponieważ mam bardzo ciężki weekend, nie wiem jak go przeżyję...ale jakoś muszę...ogólnie jestem bardzo rozbita emocjonalnie ale mam nadzieję że kiedyś to wszystko minie :(

Teraz biorę się za komentowanie i chciałabym poinformować, że w następnym tygodniu ruszy kolejny konkursik gdzie będzie 4 zwycięzców !!! Bacznie obserwujcie to co się będzie działo na blogu :)



Thank you, gosia-makeup
Check out gosia-makeup blog
http://gosia-makeup.blogspot.hk/2012/09/burgundowy-akcent.html

沒有留言:

張貼留言