2013年1月9日 星期三

CUICO eyeshadows Green Stone by mala0727


Kolejny post z produktami ze współprac. Nazbierało się ich, więc wywiązuję się i piszę kolejną recenzję. Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z KKCenterHK. Dostałam do wyboru produkty, z których wybrałam dwa. Jednym z nich jest gadżet, eyeliner i mascara w jednym opakowaniu. Użyłam raz i nie mam zdania, prócz faktu, iż zapach jest bardzo chemiczny i intensywny. Drugim produktem jest cień do powiek. Z dostępnych kolorów wybrałam zieleń.

_________________________OPAKOWANIE________________________
Standardowe, plastikowe, solidne. Zamyka się bez problemów. Opakowanie jest dość duże, średnica 5,5cm. Cień ma 4,2g.
__________________ PIGMENTACJA, TRWAŁOŚĆ __________________

Odcień jest mocno nasycony, miałki, łatwo się blenduje. Na bazie trzyma się cały dzień, a na demakijaż potrzeba dłuższej chwili.
______________  MAKE-UP with CUICU Stone Green  _______________
MAKE-UP 1
- baza pod cienie Art deco
- jasno złoty cień z palety Sephora
- jasno zielony cień z Trio MIYO
- cień CUICO Green Stone
- eyeliner MAP
- czarna kredka LUMENE
- mascara Helena Rubinstein Lash Queen Feline Blacks

MAKE-UP 2
- baza pod cienie Art deco
- cień CUICO Green Stone
- granatowy cień z palety Sephora
- pigm
ent KOBO nr 510 SMOKY SILVER
- eyeliner MAP
- czarna kredka LUMENE
- mascara Helena Rubinstein Lash Queen Feline Blacks



Pozdrawiam

Thank you, mala0727
Check out mala0727 blog
http://mala0727.blogspot.hk/2012/09/cuico-eyeshadows-green-stone.html

沒有留言:

張貼留言