2013年1月11日 星期五

CUICU eyeshadow, autumn make-up by mala0727



Pierwszy raz o cieniach CUICU pisałam <tutaj> . Wykonałam wtedy 2 dość odważne, mocne makijaże z ciemną kreską na linii wodnej. Tym razem, lekki dzienniak o jesiennym wyrazie. Cienie otrzymałam w ramach współpracy z KKCenterHk . Kolory cieni mogłam sama wybrać. 
Intensywna pomarańcz jako energetyzujący, wzmacniający kolor na jesienną szarugę. Drugim kolorem jest brąz. Wahałam się między jaśniejszym, a nieco bardziej mlecznym odcieniem, ale zdecydowałam się na ciemny, gdyż można nim również zaznaczyć brwi. Cień jest miałki i dobrze się rozcieranie osypuje i nie ściera w ciągu dnia. Brwi wytrzymują cały dzień, aż do demakijażu. 
Oba cienie są matowedobrze napigmentowane. Wykonanie nimi makijażu nie sprawia kłopotu. Pomarańcz nieco zanika przy aplikacji, ale łatwo można stopniować intensywność koloru, dokładając cienia.




A tak wygląda makijaż.
_____________Użyte kosmetyki______________

Twarz: 
Rimmel, Match Perfection 200 soft beige
Astor, Anti Shine Powder 002
Sephora, Matifyng compact powder - jako bronzer
Astor, Pure Color Blush
essence WILD CRAFT, highlighter powder

Oczy: 
Art Deco, baza pod ciebie
Catrice, mono eyeshadow Absolute Eye Color 090
CUICO Eyeshadow Diamond nr 12
CUICO Eyeshadows Diamnod nr 07
Sleek OSS, czarny cień
MAP, eyeliner gel
My secret, Extra Lash Mascara












Pozdrawiam




Thank you, mala0727
Check out mala0727 blog
http://mala0727.blogspot.hk/2012/11/cuico-eyeshadow-autumn-make-up.html

沒有留言:

張貼留言