2013年1月24日 星期四

ES Diamond Yellow HandMade Lashes- 4 - ręcznie robione,unikatowe rzesy prosto od KKCenterHK !!! by gosia-makeup


Witajcie, przepraszam za mała aktywność na blogu ale mój aktualny stan zdrowia nie pozwala mi na zbyt długie przebywanie w sieci. Tak ! Dopadła mnie grypa, temperatura ciała zmienia mi się z sekundy na sekundę. Raz mam 39 stopni czyli stan podgorączkowy dla mnie ciężki do zniesienia, za chwilę znów 35,39 stopnia !!! Okropnośc !!!
Mam nadzieję, że nie opuścicie mnie i będziecie nadal ze mną :( Strasznie ciężko mi jest wstać dlatego od czasu do czasu wchodzę na internet. jednak zaległości w recenzjach mam dlatego muszę zrobić to co bardzo konieczne.

Dzisiaj post z prezentacją sztucznych , ręcznie robionych i bardzo wyszukanych rzęs które otrzymałam od KKCenterHK.com . Miałam już mozliwość testowania ich w kolorze czarnym dzisiaj pora na YELLOW :)

Wykonałam makijaż oka gdzie główną rolę odgrywaja właśnie te rzęsy oraz paletka Sleek Sparkle jaka otrzymałam w konkursie upasjonatkaania.blogspot.com 

Rzęsy są bardzo efektowne, przeznaczone na sesje zdjęciowe i pokazy.
Zrobione z bardzo delikatnych wg mnie drucików ułożonych w stylu kociego oka z zaokrąglonymi końcami.
Produkt jest praktycznie nie wyczuwalny na oku, nie przeszkadza podczas mrugania. Bardzo ważną cechą jest , że rzęsy są zółtego koloru ale posiadają czarny pasek a więc nie sa zbyt widoczne na oku. Brak kleju w opakowaniu nie jest wadą. 
Mogę polecić Wam ten produkt jeżeli potrzebujecie unikatowego looku i ciekawego efektu.


Zapraszam na strone producenta www.kkCenterhk.com do zakupu tych właśnie rzęs oraz zapoznania się z szerokim asortymentem .





Thank you, gosia-makeup
Check out gosia-makeup blog
http://www.gosia-makeup.blogspot.hk/2013/01/es-diamond-yellow-handmade-lashes-4.html

沒有留言:

張貼留言