2013年1月9日 星期三

False lashes by love-mie

 Heippa! Kävin kipaisemassa Laukaan postista pienen Kiinasta tulleen paketin, ja mitäs sieltä löytyikään? Paketillinen tekoripsiä! Olenkin odotellut jo hetken tätä KKCenterhk'n pakettia, sitten kun ei kuulunut niin kävin tsekkaamassa entisestä osoitteestani, postista. Olin 'koditon' koko kesän ja osoitteeni oli postissa, joten sinne eksyy jotain aina silloin tällöin.
LASHES: ES 10 PAIRS NATURAL SHORT TO LONG FALSE LASHES 
Paketin saatuani suuntasin kotiin koulun jälkeen keskustan kautta. Kävin nopeasti KICKS'sissä kyselemässä hyvää ripsiliimaa. En ollut ajatellut että sitä sieltä löytyisi, mut mun lempikauppana tsekkasin sen kuitenkin ekana. Ja siellähän sitä oli! Juuri tänään oli tullut jotain "maailmanlaajuisesti käytettyä, ammattilaiskäytössäkin käytettyä, superhyvää" DUO'n ripsiliimaa. Koska mä olen sellainen mainonnan orja että ostan kaiken sokeasti heti kun joku myyjä jotain kehuu, niin minäpä ostin sitten! Massipäällikkö in da house! Liimalla oli hintaa vajaa 10e ja voin sen kyllä sanoo että oli hintansa väärti. Parasta ripsiliimaa mitä oon koskaan käyttäny. Yritin saada ripsiä pois ja melkein luometkin lähti irti. Kerrankin mainonnan nielennästä on hyötyä!
Näillä ripsillä oli hintaa $8,52, joka on euroissa siis 6,63€ (blogin kautta sain kuitenkin nämä ilmaiseksi) ja paketissa oli kymmenen paria ripsiä. Aika halpa hinta verrattuna siihen, että Suomessa samaa laatua olevat ripset on noin 6€ yksi pari. Ripsiliimanhan jouduin itse ostamaan, mutta kaikissa ripsipakkauksien mukana tulevat ripsiliimat on niin huonoa tekoa että ei niitä käyttäis muutenkaan.
Näytän tosi jännittävältä tossa ylemmässä kuvassa kun mun naama on täynnä pakkelia ja silmät saatu esiin tekoripsillä. Oikeestaan diggailin kovasti! Näillä sitten chillailin loppuillan ja tykkäsin. Oikeestaan tuijottelin itseäni peilistä vähän väliä. Mua kuitenkin harmittaa että oon niin tottumaton tekoripsiin kun haluisin käyttää niitä joka päivä! Mulla silmät kuivuu helposti ja sitten oikein tunnen ripset koko ajan ja se vähän häiritsee. Ehkä siihen tottuu. Harmillista on myös se, että ne kuluttaa omia (kuulopuheitten mukaan). Repimällä riuhtasin noi eilen veke, eikä omia ripsiä lähtenyt yhtäkään liiman tai ripsien mukana pois, joten en siitä vielä tiedä. Täytyy tutkiskella asiaa.
Mitä pidät tekoripsistä?


Thank you, love-mie
Check out love-mie blog
http://www.love-mie.com/2012/10/false-lashes.html

沒有留言:

張貼留言