2013年1月9日 星期三

Jälleen finaali paikka ja tälle illalle hauskan pito kynnet by lepikossakuhisee

Aloitetaan vaikka otsikon mukaisessa järjestyksessä :)
Eli olin päässyt Pilvihattaraa blogin järjestämässä kilpailussa finaalin. Kilpailen numerolla 6. TÄSTÄ pääsee äänestämään. Ihania muitakin kynsiä on jälleen kilpailemassa.
Olen kiitollinen kaikista saamistani äänistä... ja äänestäneiden kesken arvotaan jälleen palkinto :)

Mutta siis tänään on harvinainen "pitkä" lapsi vapaa viikon loppu mulla ja meinaan käyttää tilanteen hyväkseni ja lähden nollaamaan.
Kynnet siis päätin tehdä sen mukaiseksi jotta niillä kehtaa lähteä liikenteeseen...





Pelkästää pohjalla käytetystä lakasta kuva...

Elikkäs käytin tällä kertaa kynsien tekoon Orlyn RoBo Romance lakkaa, joka muuten on aikas kaunis ihan vaalean pinkki glitter lakka. Kärkiin laitoin KkCenterHk:lta saamani "ranskalaiset" water decalsit (WDB020). Muuten todella ihat ja tykkään kuvioista ihan sikana, mutta mulla on himppasen liian leveät kynnet näihin joten reunoista jäi vähän vajaaksi. Ei kyllä niin paljoo että mua häiritsisi. Decalsien rajalle laitoin vielä metallinhohtosia niittejä (joita en tietenkään ole tajunnut kuvata...) ja päälle Seche Viten.

Mitäpä tykkäätte mun "hillunta" kynsistä?


Thank you, lepikossakuhisee
Check out lepikossakuhisee blog
http://lepikossakuhisee.blogspot.fi/2012/09/jalleen-finaali-paikka-ja-talle-illalle.html

沒有留言:

張貼留言