2013年1月9日 星期三

kokardka z granatem by theagnes87

Dziś postanowiłam zrecenzowac 2 rzeczy jednocześnie, ponieważ jakiś czas temu dostałam od drogerii Nocanka piękny lakier do paznokci z Sally Hansen, o głębokim granacie.
Tak on się prezentuje w buteleczce:

a tak na paznokciach:
Lakier dostępny jest na stronie Nocanki TU. Jak widać ma on śliczny żuczkowo - granatowy kolor. Idealny na okres jesienno-zimowy. Bardzo dobrze się nim maluje, pędzelek nie jest gruby, nie robi zacieków. Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy. Jeśli chodzi o wytrzymałość, bardzo dobrze się u mnie sprawował, nie pękał i nie ścierał się. Lakier ten ładnie błyszczy się w świetle, przyjmując różne kolory. 
Następnym produktem, którego użyłam do wykonania kolejnego manicuru to 3 D Nail seal, dostępne w Kkcenterhk, TU. 
Są to śliczne białe kokardki, które doskonale wyglądaja na ciemnym lakierze. 
Naklejki bardzo dobrze trzymają sie płytki paznokcia, nie trzeba dodatkowego kleju, aby utrwaliś efekt wystarczy pociągnąć płytkę top coutem i juz. 
Naklejki nie zadzierały mi się, doskonale się trzymały. Są super alternatywą na efektowny manicure, jeśli komuś ( tak jak mi) nie wychodzi kokardka zrobiona lakierami :( 



Thank you, theagnes87
Check out theagnes87 blog
http://theagnes87.blogspot.hk/2012/10/kokardka-z-granatem.html

沒有留言:

張貼留言