2013年1月9日 星期三

Manicure dla cierpliwych by cosmeticsfreak

Jakiś czas temu w przesyłce od KKCenterHk otrzymałam malutkie srebrne perełki DRN212 o średnicy (o zgrozo!) 0,8 mm do ozdabiania paznokci.
Wczoraj postanowiłam wykonać manicure, który od dawna chodził mi po głowie.





Perełki nakładałam na mokry lakier (Applause L41) za pomocą zwilżonej wykałaczki, do której kuleczki się na chwilę przyklejały. Szło dość szybko, ale wymagało dużej precyzji i spokojnych ruchów.
Następnym razem pomyślę nad nałożeniem topa lub przyklejeniem ich na coś trwalszego niż lakier. Manicure nie przetrwał robienia obiadu..

Ziarenka, których użyłam wyglądają tak:


W sklepie internetowym producenta za 230 sztuk trzeba zapłacić 5,20$ .. no -10% jeżeli wykorzysta się kupon rabatowy na hasło: cosmeticsfreak. I tak trochę za drogo jak na moje oko;)

Spróbowałybyście czy nie macie tyle cierpliwości?

Thank you, cosmeticsfreak
Check out cosmeticsfreak blog
http://cosmeticsfreak.blogspot.de/2012/10/manicure-dla-cierpliwych.html

沒有留言:

張貼留言