2013年1月9日 星期三

Review: Gene False KKCenterHK A655 by art-of-shine


Hey girls,


In urma cu cateva luni am avut parte de prima colaborare cu KKCenterHK, care mi-a lasat o impresie extrem de placuta. Am avut ocazia sa testez setul de 10 perechi de gene false A613, iar parerea mea o puteti gasi aici *click*



KKCenterHK au venit cu o noua propunere de colaborare, si am acceptat pe loc, fiind incantata de produsele lor. Astfel, am ocazia de a testa un nou set de 10 perechi de gene A655, set ales de mine, in functie de preferintele mele. 



Ceea ce mi-a atras atentia la acest set de gene, a fost faptul ca au un aspect foarte natural, foarte placut, si sunt usor de utilizat.








Imi plac pentru ca :
* lasa un aspect natural
* se pot aplica foarte usor (pentru cele experimentate)
* sunt foarte moi si placute la atingere
* se pot refolosi, daca sunt indepartate cu grija si pastrate in conditii bune
* schimba foarte mult aspectul unui machiaj, facand genele sa arate natural, dar totusi dese si lungi
* se potrivesc tuturor persoanelor
* pretul acestui set de 10 perechi de gene este 17,03$

Nu imi plac pentru ca :
*nu contin adeziv

Mai multe fotografii :

In stanga fara gene false, in dreapta A655

Am avut ocazia de a machia o tanara domnisoara pentru o mini-sedinta foto. Potrivit varstei sale, am ales sa  ii pun in valoare tenul, i-am conturat sprancenele (mentionez faptul ca nu este pensata de mine ci la un salon, am incercat sa fac tot posibilul sa i le fac sa arate frumos, insa forma lor naturala nu prea m-a ajutat) si doar i-am iluminat arcada folosind un fard de pleoape alb mat, pentru buze alegand un ruj nude (Peggy Sage), si i-am pus in valoare ochii alegand aceste gene. Intr-un final, am obtinut un machiaj natural, care era si scopul, fiind potrivita varstei sale (16 ani).
Scopul : evidentierea tenului pentru un machiaj cat mai natural.
*** Mentionez ca pozele au fost realizate tot de mine.
 
Puteti sa comandati produse KKCenterHK , profitand de o reducere de 10%, folosind codul unic 
artofshine
valabil pana pe data de 31 Ianuarie 2013

Ce parere aveti?!


Thank you, art-of-shine
Check out art-of-shine blog
http://art-of-shine.blogspot.ro/2012/09/review-gene-false-kkcenterhk-a655.html

沒有留言:

張貼留言