2013年1月9日 星期三

świetna alternatywa na szybką i efektowną fryzurę!!! by theagnes87

Witajcie Kochani,
Dziś przychodzę do Was z kolejną świetną doczepką do włosów. Ostatnio wspominałam o niej, że miałam ją na weselu.
Wiele z Was pissało, że nie mogłoby doczepić sobie włosów...A ja się pytam....Ale Dlaczego??
Zamiast iść do fryzjera można samemu sobie wyczarować fajną fryzurę. Wiele osób na weselu mnie się pytało jak uzyskałam tak fajny efekt na włosach :) hehe Bo doczepka jest idealnie dobrana do moich włosów i wcale się nie odróżniała.
Doczepkę mam z KKceterhk. Można ja dostać TU.
Tak się prezentuje na manekinie ze storny sklepu:

A tak na mnie: Dwa pierwsze zdjęcia to jeszcze z wesela.
Jak widać doczepka wcale się nie odróżnia od moich naturalnych włosów, trzema się bardzo dobrze, bo jest wiązana na taką tasiemkę, jaj estem nimi zachwycona, bo szybko można uzyskać fajną, niecodzienną fryzurę, w sam raz na jakieś wyjście.


Thank you, theagnes87
Check out theagnes87 blog
http://theagnes87.blogspot.hk/2012/09/swietna-alternatywa-na-szybka-i.html

沒有留言:

張貼留言