2013年1月24日 星期四

złoto na paznokciach by theagnes87

Hej,
Tak mi się spodobał kolor Nude na pznokciach że gości on na moich pazurkach cały czas...Chyba całą zimę przechodzę w nudziakach :)
Aby urozmaicić ten kolor staram się zawsze dodawać do niego jakieś dodatki, dziś będą to złote piegi :)
Pewnie wiecie 9albo i nie) ale ja uwielbiam jak mi isę świeci i błyszczy :) dlatego jak najbardziej spobowały mi się piegi na całym paznokciu :)
Tak wyglądają moje piegi w pojemniczku, mam je ze sklepu KKcenterHK:
A tak pierwsze moje podejście, najpierw delikatne piramidki:
Ale postanowiłam zaszaleć i obłożyłam "złotem" cały paznokieć :)


                                       
Mam nadzieję, że złoto Wam też się podoba, bo ja jestem w nim zakochana :)


Thank you, theagnes87
Check out theagnes87 blog
http://theagnes87.blogspot.hk/2013/01/zoto-na-paznokciach.html

沒有留言:

張貼留言