2013年3月4日 星期一

Beauty Angel:Special Edition Palette By misskryssy

 Va scriam mai devreme ca maine voi posta mai multe detalii legate de aceasta paleta de makeup daaarrrrrr cum stau prost la capitolul rabdare nu am mai rezistat si am zis ca oricum nu mai facusem un makeup de foarte mult timp siiiiiii acum s a ivit ocazia!Am folosit un mov inchis din Paleta 120 culori deoarece din pacate in aceasta paleta nu este si un mov inchis!
Am primit paletuta spre testare de la KKCENTERHK ,care sunt niste draguti si anul trecut mi au mai oferit si gene false pentru a le testa.Review la genele de la ei gasiti aici!
Buuun sa revenim la paletuta de makeup!Aceasta paletuta este in editie speciala si vine in 4 editii:Green,Blue,Gold iar eu o detin pe Purple.
Ambalajul este super dragut,arata ca o revista si are 12 farduri sidefate si 2 blush-uri.De asemenea are atasata si o oglinjoara si o mica pensula cu 2 capete.Fardurile sunt destul de pigmentate,la fel si  blush urile:)In partea stanga a paletutei gasiti ceva informatii despre cum sa creati un look cu aceste culori.Paleta o gasiti aici la pretul de 16.25$.
Am realizat un machiaj ''purple'' si va las cu pozele mai jos:D












Astept parerea voastra!

Va pup,







Thank you, misskryssy
Check out misskryssy blog
http://misskryssy.blogspot.ro/2013/02/beauty-angelspecial-edition-palette.html

沒有留言:

張貼留言