2013年3月1日 星期五

Make-up: BAKED multi make-up By mala0727



Róży i bronzerów nigdy za wiele. Oddaje jedynie te, których nie używam, bo z jakiegoś powodu nie przypadły mi do gustu. Niekiedy przestaje używać pewnych kosmetyków, gdyż zmieniam preferencje, ale wtedy leżą i się kurzą - też tak macie?

Oba kosmetyki to cienie do powiek z KKCenterHk , kosztują niecałe 10$ i są do kupienia <tu> i<tu>.
Gdy je wybierałam wątpiłam o ich zastosowanie na powiece, ale na policzkach byłam ich pewna. 



Jest to wypiekana mozaika w kolorach: słodki róż z bielą i ciepły brąz z bielą. Przy brązie obawiałam się złotych i pomarańczowych pigmentów, ale odcień jest bardzo ładny, ożywia twarz, dodaje rozświetlenia i można zrezygnować z rozświetlacza na kościach policzkowych. Róż ma nieco chłodniejszy odcień i daje delikatny, cukierkowy kolor na policzkach.

Przy pierwszym użyciu usuwa się shimmer, który zdobi teksturę kosmetyku. Ulżyło mi, rzadko kto lubi tzw. 'nachalne brokatowe drobinki' - także ich nie ma :)




Opakowanie plastikowe, łatwo się zamyka. Na odwrocie nr koloru, a reszta po chińsku :(

Wielkość spora, jeśli docelowo są to cienie do powiek. Do bronzerów używam pędzla Sephora nr 43, a do róży Hakuro H13. Swobodnie można nabrać pędzlami kosmetyk i zaaplikować na policzki.



Na twarzy wyglądają mniej więcej tak, jak na zdjęciu poniżej. Z tym, iż łatwo stopniować intensywność i krycie dokładając kolejne warstwy koloru. Trwałość bardzo dobra. Trzyma się wiele godzin, niekiedy aż do demakijażu albo gdy go sama nie zetrę rękawem czy poduszką. O ile czytacie regularnie moje recenzje, mało, który kosmetyk zawodzi mnie jeśli chodzi o czas utrzymywania się na twarzy. Mam cerę normalną, więc dobrze dobrany podkład i puder (a z tym też nie mam dużych problemów) tworzy bazę na której inne kosmetyki trzymają się cały dzień. A do poprawki po wielu godzinach mam jedynie środek nosa albo i nawet nie :)



Polubiłam zwłaszcza ten brązowy odcień i używam go bardzo często. Na zmianę z ulubioną brzoskwinią Sephora blush me. A to godne miejsce w rankingu tej kategorii :)




Thank you, mala0727
Check out mala0727 blog
http://mala0727.blogspot.hk/2013/02/make-up-baked-multi-make-up.html

沒有留言:

張貼留言