2013年3月4日 星期一

Peachy Bride look By artlook4u


   Hej dziewczyny, mam nadzieje ze milo spedzacie niedziele? Ja mialam dosc dlugi poranek, odrobine sprzatania a teraz czekam na psiapsiolke, z ktora mamy sporo do nadrobienia... Ale poki wciaz jestem sama, postanowilam podzielic sie z wami jednym z makijazy, ktory zrobilam jakis czas temu. Juz go publikowalam na Facebooku, ale w zwiazku z moimi zaleglosciami w blogowaniu, dobrze by bylo wrzucic ten makijazyk rowniez i tutaj. To jest moja wersja Radosnej Panny Mlodej :) Mam nadzieje, ze przypadnie do gustu.
Zycze wam kochane udanego weekendu! Buzka x
*****
   Hi girls, I hope you're having nice Sunday? I had a long morning, a bit of house tidying up and now waiting for my friend to arrive for a little coffee and catching up... So while I'm still alone, I thought I'll share with you one of my looks, which I done a while ago. It was already published on Facebook  but because I fell behind with my blogging, I decided to put it on here as well. This is my version of the Cheerful Bride :) Hope you like it.
Have a lovely weekend! Kisses x



I used:
- NYX Jumbo Pencil (in Milk)
- Kobo mono eye shadows 101 and 366
- Inglot matte eye shadows 329, 337 and 361
- MAC gel eyeliner Blacktrack
- L'Oreal Telescopic mascara
- KKCenterHk falsies MJ-320




Thank you, artlook4u
Check out artlook4u blog
http://artlook4u.blogspot.co.uk/2013/02/peachy-bride-look.html

沒有留言:

張貼留言