2013年4月29日 星期一

Hengenpelastajan seurassa By lepikossakuhisee

 Voi mikä unelma lakka kevääseen! Niin eiköhän ole jo kaikille käynyt selväksi että mun lempivärini ovat vihreä ja oranssi. Nyt sattui niin, että mä sain Kynsinaisten ringista Minnalta tän kyseisen lakan. Nappi valinta jos en sanois. Ja tätä piti päästä heti samanpäivänä kynsille lakkaamaan. Ja nyt sitten kerrottakoon että mun postaukset on pahasti jälkijunassa. Kynnet oon lakannut maaliskuun puolessa välissä :) Vasen käsi onnistui niin kuin pitikin, oikee noooh, ei ihan niin hyvin :D







Käytetyt lakat: Pohjalla China Glaze I'm Whit The Lifeguard, kynnen kärjessä KleanColor Grand Finale, kuviot maalailin Mia Secret 2 in 1 mustalla koristelulakalla ja niiden sisustan lakkasin X&D Sky-Melon koristelulakalla jonka olen saanut testattavaksi KKCenterHk:lta. Päälle Seche Vite.

Hei ja muistakaas käydä heittämässä ideoita edelliseen postaukseen... Saan oikeen kunnon haasteen itelleni ja toki muillekkin halukkaille :)

Thank you, lepikossakuhisee
Check out lepikossakuhisee blog
http://lepikossakuhisee.blogspot.fi/2013/04/hengenpelastajan-seurassa.html

沒有留言:

張貼留言