2013年4月12日 星期五

Kalkomania na paznokcie. By yasminella-yasminella

 Każda z dziewczyn współpracująca z firmą,  wie że uwielbiają oni wysyłać w ramach współpracy Nail Water Decals. Tym razem otrzymałam, małe nalepki wzorki.
Nie wiem jak wygląda pełno wymiarowe opakowanie, ale mam nadzieje, że produkt pakowany jest w taki sam sposób tj, w mocną torebeczkę strunową.


Tym razem wybrałam sobie dwie wersje nalepek. BLE693 oraz BLE311



Zalinkowałam bezpośrednie odnośniki do zdjęć na ich stronie by pokazać Wam, że produkt który zamawiamy nie różni się zbyt wiele kolorystycznie od zdjęć. Za co firma oczywiście w moich oczach bardzo zyskuje.
Bardzo długo zwlekałam, z recenzją, a to ze względu na to, że wykonanie manicure przy użyciu tej kalkomanii przynajmniej dla mnie jest trochę czasochłonne.

By wykonać zdobienie będziemy potrzebować:


Wybranego wcześniej wzoru.
Nożyczek.
Spodeczka z wodą.

No to zaczynamy:


  • Malujemy pazurki wybranym przez lakierem, wiadomo base coat i kolor.
  • Wycinamy wzór.
  • Zdejmujemy z niego folię ochroną, jeżeli tego nie zrobimy, a wykonamy kolejne kroki możemy zapomnieć o przeniesieniu wzoru na paznokieć, ponieważ przykleja się on do foli, a jego odklejenie graniczy z cudem.


  • Wkładamy kartonik z wzorem na kilka sekund do wody.
  • Odklejamy wzór od kartonika.
  • Palcami, bądź pęsetką przenosimy wzór na paznokieć.
  • Całość po wyschnięciu utwardzamy dowolnym top coatem.

LAKIER PODKŁADOWY MUSI BYĆ DOBRZE WYSUSZONY!

Manicure wykonany w ten sposób w zależności od użytego lakieru bazowego, utrzymuje mi się na paznokciach od 3-7 dni.

A teraz dwa zdobienia:





PS: Naklejki zmywają się bez problemu.

Cena to ok 3$ za jeden listek + oczywiście przesyłka.

Przypominam, że jeżeli chcielibyście zrobić jakieś zakupy na ich stronie, z hasłem yasminella-yasminella
otrzymujecie 10% rabatu.

Wiele z Was pewnie obawia się zamawiania z tak zagranicznej strony. Powiem tak współpracuje z tą firmą już dość długo i żadna przesyłka nie była uszkodzona.

Thank you, yasminella-yasminella
Check out yasminella-yasminella blog
http://yasminella-yasminella.blogspot.hk/2012/10/kalkomania-na-paznokcie.html

沒有留言:

張貼留言