2013年4月1日 星期一

NOTD: Bencos and KKcenterhk water decals! By diathings


Azi o sa vedeti pentru prima data o oja Benecos la mine pe blog. E o oja superba, cu o culoare exact pe placul meu. Nuanta se numeste Expressive mint si e cel mai frumos verde mint pe care il am in colectia de oje. Oja s-a aplicat fara probleme. Eu am aplicat 2 straturi, desi arata bine si dintr-un singur strat. Rezistenta este foarte buna, mi-a rezistat 5 zile aratand mai mult decat decent. Dupa atata vorbarie ar cam trebui sa va arat si cateva poze.





Ei, ce parere aveti? Puteti observa ca am folosit, pe langa oja, si un model pe inelar. Acesta este facut cu un produs de pe kkcenterhk: water decals. Acesta arata cam asa (il gasiti pe site in categoria DIY):

Trebuie sa va marturisesc ca daca vreti sa il folositi aveti nevoie de rabdare. Eu cel putin am avut. Va spun, pentru inceput, cum am procedat iar apoi ce dificultati am intampinat, ca sa nu mai treceti si voi prin asta.

Produsul se foloseste relativ simplu: se scufunda intr-un recipient cu apa, se lasa vreo 20-30 de secunde, iar apoi se scoate si se indeparteaza foarte usor modelul, care este o foita extrem de subtire. Apoi acesta se aplica pe unghie (peste un base coat, de preferinta) cat de bine puteti fara a se forma "cute". Se indeparteaza surplusul de apa cu un servetel sau ce aveti la indemana (maneca de la bluza in cazul meu). La final se aplica un top coat si asta e!

Nu m-a atras prea tare la inceput pentru ca stiam ca trebuie sa am rabdare sa il tai cat de cat dupa forma unghiei. Intr-o zi mi-am zis ca ar merge tare bine cu lacul meu Bencos si m-am pus pe treaba. Am mai citit eu una alta pe net despre aceste water decals, dar prima data nu m-am descurcat deloc. Nu reuseam sa il tai nici macar pe aproape de forma unghiei si nu ma gandisem sa folosesc base coat, asa ca s-a asezat greu si destul de urat pe unghie. Asta ca sa nu va mai spun ca am aplicat top coat-ul si o parte din model pur si simplu s-a topit. Am renuntat si am aruncat produsul intr-un colt. La a doua incercare am fost mai atenta. Am taiat dreptunghiuri din produs si le-am aplicat peste base coat-ul meu Flormar. Am taiat apoi surplusul cu o forfecuta cat mai aproape de unghie si apoi am pilit . Mi s-a format cateva "cute"dar nu sunt vizibile decat la o privire foarte atenta. Cand am aplicat top coat-ul iarasi s-a dizolvat modelul. Mi-am dat seama ca top coat-ul meu no name are ceva ingrediente puternice si mi-am amintit ca mai am ceva produs din cel de la Yves Rocher. Am sters cu acetona unghia si am luat-o de la inceput. De data asta am aplicat top coat-ul Yves Rocher fara nici o problema.

Sa stiti ca foarte bine se simte pe unghie, nu incomodeaza deloc, si este si rezistent. Ma gandeam ca a doua zi o sa se ciobeasca sau ceva, dar nici vorba. Am spalat si vase, am facut si dus si el arata tot impecabil. A rezistat cot la cot cu oja Benecos.

Produsul il gasiti pe kkcenterhk la pretul de 2,82$.



Thank you, diathings
Check out diathings blog
http://diathings.blogspot.ro/2013/03/notd-bencos-and-kkcenterhk-water-decals.html

沒有留言:

張貼留言