2013年4月1日 星期一

NOTD: Green with love....and KKCenterHK By irihoneysland


Am primit acum ceva timp un email din partea KKCenterHk, site asiatic cu produse pentru unghii, gene false si multe alte produse. Mi s-a oferit ocazia sa-mi aleg accesorii (NNAIL-DRN628) pentru unghii pe care sa le folosesc pentru a-mi face o parere despre produsele lor.
Astazi am realizat o manichiura simpla, am folosit oja l'Oreal si accesoriile (NNAIL-DRN628) in forma de inima de la KKCenterHk.
 
Cand le-am primit initial accesoriile m-au speriat putin pentru ca erau foarte drepte si dintr-un material grosut, ulterior am descoperit ca se puteau mula cum doreai pe forma unghiei. M-au uimit prin calitatea lor, sunt rezistente si se lipesc foarte bine de unghie.Eu am folosit lac baza pentru lipire si top coat ca strat protector.
Imi plac pentru ca sunt versatile, se pot realiza mai multe modele cu ele si sunt de efect. Se pot refolosii, intainte sa stergeti oja dezlipiti accesoriul si il curatati cu un betisor de ureche inmuiat in acetona.
Un set costa 5 $ pe site si il gasiti aici, iar pe langa el puteti gasi accesorii pentru unghii, oje, gene false, palete pentru machiaj, s.a.m.d. iar cu ocazia Pastelui au reduceri.
 
Transportul este decent ca pret, eu am facut o simulare pentru produsul in cauza si costa pana intr-un 1$.

Iata doua exemple de alte produse, de asemenea gasiti pe blogul Simonei pareri despre genele false de la acest brand.
                                                                              Produs

stikere unghii -Produs
Curand o sa primesc si un cod pentru reducere pe care o sa-l public intr-o postare viitoare cu un alt model de manichiura.
 
Cu drag,
 
Irihoney


Thank you, irihoneysland
Check out irihoneysland blog
http://irihoneysland.blogspot.ro/2013/03/notd-green-with-loveand-kkcenter-hk.html

沒有留言:

張貼留言