2013年4月1日 星期一

Stemple: Essence a KKCenterHk By wiolka94

 Hej :)
Tak myślałam nad postem i w sumię mówię czemu by nie porównać zestawów stempli :D
Mam zestaw Essence, który kupiłam wieki temu oraz zestaw, który dostałam od KKCenterHk.
Zestaw od KKCenterHk kosztuje 4,5$  Essence ok 13zł (w zestawie płytka).
Zacznę od stempli :D
Essence jest większy, szerszy i twardszy. Ogólnie dobrze się nim pracuje, jednak KKCenterHk jest delikatniejszy i bardziej miękki, ładniej odbija drobne elementy.
 Teraz zdrapki. Ta od KKCenterHk na zdjęciu na stronie jest metalowa jednak ja mam plastikową, co mnie bardzo cieszy, bo nie rysuje płytki. Tej z Essence nie używam wcale, zamiast niej używałam starej karty do bankomatu. Wielkością są takie same, z Essence jest trochę grubsza. 
 Na koniec kilka mani z użyciem stempli :)
 Fakt, iż dostałam te produkty do recenzji nie wpłynął na moją opinię
Pierwsze dwa zestaw Essence. Kolejne dwa - KKCenterHk 
Dziękuje firmie, za przesłane mi produkty ;)
A Wy jakich stempli używacie? Może w ogóle nie używacie??


Thank you, wiolka94
Check out wiolka94 blog
http://wiolka94.blogspot.hk/2013/03/stemple-essence-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言