2013年5月22日 星期三

Long lashes - makeup By mylittleworld-bykinga


Hey :* Dość dawno nie było tutaj żadnego makijażu, dlatego wczoraj korzystając z wolnej chwili postanowiłam coś dla Was szybko zmalować. Czasu miałam niewiele dlatego postawiłam na prostotę i minimalizm. Uzupełnieniem całości były rzęsy otrzymane od KKCenterHKWykorzystałam model ES-A554.  Do uzupełnienia makijażu np. na sesję są ok ale do wyjścia, na jakąś specjalną okazje są dla mnie troszeczkę za długie. Ogólnie dobrze się z nimi pracuje i już mam w głowie kilka makijaży, nie wiem jednak kiedy będę miała czas je wykonać :/ Dzisiaj zostawiam Was już ze zdjęciakmi, miłego !







Pozdrawiam,
Blondii :)


Thank you, mylittleworld-bykinga
Check out mylittleworld-bykinga blog
http://mylittleworld-bykinga.blogspot.hk/2013/05/long-lashes-makeup.html

沒有留言:

張貼留言