2013年6月4日 星期二

Foil nails: tutorial. By fallinnailove


Prawdziwa tęcza na paznokciach!


A real rainbow on the nails!




Kiedy tylko dostałam propozycję przetestowania folii do paznokci od KKCenterHK, nie wahałam się ani chwili, jednak...potem zaczęłam się trochę bać czy dam radę wykonać taki błyszczący mani u siebie. Dzisiaj pokazuję Wam efekty mojej zabawy. Niestety nie jestem z nich do końca zadowolona...

When I had a posiblity to test KKCenterHK nail foil, I did't hesitate for a minute but then... I was afraid of doing this shining manicure on my own. Today I'd like to show you the effect of my work. Sadly, I'm not satisfied with it...






Dlaczego jestem nie zadowolona? Już tłumaczę! Po nałożeniu topu, folia strasznie się pomarszczyła. Na prawej dłoni już go nie dodałam - niestety folia jest bardzo delikatna i przetrwała tylko kilka godzin. Możecie coś poradzić? Poniżej dwa zdjęcia: pierwsze z topem, drugie bez. Użyłam topu Orly 3-in-1.

Why am I not satisfied? Let me explain! When I added a top coat the foil wrinkled terribly. I did't add any top on my right hand- unfortunately, the foli is so delikate that it lasted on my nails only few hours. Could you give me any advices? You can see two photos below: the first with the top, the second with no top coat added. I used Orly 3-in-1 top.





Chciałabym Wam pokazać jak wykonać takie paznokcie. Do Was należy decyzja czy dodacie top, czy nie. Na końcu jedna grafika do przepięcia lub zapisania.

I'd like to show you how to do these nails. You have to decide if you want to add a top coat or not. At the end you can find one tutorial photo ready to pin or download.



 Potrzebujemy / We need 

Radzę wybrać błyszczący, dość ciemny lakier (ja użyłam Zoyi Charli)! Najpierw potnij folię na mniejsze kawałki.
I advise to choose a sprakling, dark polish (I used Zoya Charla)! At first cut the foil into smaller pieces.

 Zacznij od bazy, dodaj dwie warstwy lakieru. Poczekaj aż całość wyschnie.

Dodaj wartwę specjalnego kleju (bez obaw- jest bezpieczny, wypróbowałam go najpierw na próbniku!).
Poczekaj ok. 10 minut.

Kiedy warstwa stanie się niewidoczna i klejąca, możesz przejść do następnego kroku.

Przyłóż folię.

Dociśnij starannie.

Zerwij i gotowe!

Skorzystacie?
Foilia mi się podoba, ale niekoniecznie na wszystkich paznokciach .

Will you use it?
I like the foil but maybe not on every nail.




Folię możecie kupić tutaj >klik!<. Jest naprawdę prosta w obsłudze!
Wystarczy, że skorzystacie z kodu rabatowego fallinnailove przeznaczonego specjalnie dla moich czytelników, a dostaniecie 10 % zniżki na zakupy.

You can buy this foil set here >click!<. It's really easy to use!
There is also a special 10 % discount offer code fallinnailove for my readers. 

fallinnailove



post signature



Thank you, fallinnailove
Check out fallinnailove blog
http://fallinnailove.blogspot.hk/2013/05/foil-nails-tutorial.html

沒有留言:

張貼留言