2013年7月22日 星期一

Black metal nails - KKCenterhk Silver Studs By rainbowsinajar


Hello!
Sper ca nu v-am speriat cu titlul si sper ca nu va voi speria nici cu manichiura :D Aveam chef de ceva "fierce" si asta a iesit. In centrul atentiei sunt tintele primite de pe KKCenterHk - NNAIL-DRN659  - de care sunt foarte incantata. Ca sa nu mai lungim vorba - va las cu manichiura:


Am inceput cu 2 straturi din frumoasa Zoya Dahlia - o gasiti pe Beauty.In.The.Bottle si costa 39 de lei. Am pictat apoi portiunile cu negru. Inainte sa se usuce bine am inceput sa fixez tintele in forma dorita de mine. La final am sigilat tintele cu un strat de top coat si asta a fost tot. Manichiura nu e deloc greu de realizat. Oricum, daca e prea mult pentru voi puteti sa optati doar pentru o unghie cu tinte sau pentru un model mai simplist :)

 


Dar sa va vorbesc si despre tinte. Le-am ales pe acestea pentru ca imi doream de mult unele mai micute care sa-mi permita sa creez astfel de modele. Au dimensiunea de 1.5 mm si au un aspect mat. La mine nu se vede din cauza top coat-ului. Le gasiti aici si costa 4.23$ un pachetel cu aprox. 50 de bucati. Eu am uitat sa le mai pozez separat :D Ah, si sa nu uit, daca folositi codul rainbowsinajar cand plasati o comanda pe site aveti un discount de 10% :)


 Si ceva sa mearga mai bine manichiura:




V-am pupat si astept parerile voastre sincere. Would you rock these nails? :D

Thank you, rainbowsinajar
Check out rainbowsinajar blog
http://rainbowsinajar.blogspot.ro/2013/05/black-metal-nails-kkcenterhk-silver.html

沒有留言:

張貼留言