2013年7月15日 星期一

KKCenterhk... By kolorowypieprz


Chciałabym Wam pokazać, jakie maluszki przyleciały do mnie z Azji. KKCenterhk dało mi możliwość wyboru dwóch aplikacji na paznokcie. List przyszedł do mnie w tempie błyskawicznym (około tygodnia), tym samym zawstydzając naszego rodzimego dostawcę przesyłek.


Na stronie KKCenterhk znajdziecie nie tylko ozdoby do paznokci, ale przede wszystkim wiele fantastycznych modeli sztucznych rzęs, akcesoriów, a nawet kosmetyki...


Spośród zaproponowanego asortymentu do wyboru były również nowości. Mój wybór padł na modele:
usta 3D w groszki KLIK w cenie 4$- BlueseaSL04C oraz
serduszka w kolorze wina KLIK w cenie 5$- N.Nail DRN627

Jeśli chodzi o serduszka- znajdziemy ich 50 w torebce, są dość duże i okazały się zbyt odstające na moje bardzo wąskie paznokcie. Myślę, że można je wykorzystać do niecodziennego makijażu. Zagrają wtedy rolę zadziornych "pieprzyków".



Usta pakowane są w woreczki parami, dają bardzo ciekawy efekt- od spodu warstwa papieru pomaga na dokładniejsze ich przyklejenie- lepiej się trzymają. Nadal są jednak zbyt szerokie na mojej paznokcie.




Znacie KKCenterhk? A może miałyście do czynienia z rzęsami z oferty sklepu? Jestem ich bardzo ciekawa:).


Thank you, kolorowypieprz
Check out kolorowypieprz blog
http://kolorowypieprz.blogspot.hk/2013/05/kkcentethk.html

沒有留言:

張貼留言