2013年7月23日 星期二

Kredka do brwi od KKcenterhk - Solone Auto Natural Rotating Brow Liner By millionail

 Odezwała się do mnie niedawno firma kkcenterhk i zaproponowała współpracę. Zgodziłam się, bo o kosmetykach z tamtej części świata nasłuchałam się samych pozytywnych rzeczy:)
W paczce, która ekspresowo przyszła do mnie z Hong Kongu (niektóre polskie firmy tak szybko nie wysyłają jak tamci dali radę) znalazłam dwukońcówkowy eyeliner oraz wysuwaną kredkę do brwi. Właśnie jej recenzję możecie przeczytać poniżej.

1. Opakowanie

Bardzo wygodne. Z jednej strony znajduje się kredka, z drugiej zaś, spiralka do wyczesania nadmiaru produktu.

Obie końcówki są dodatkowo zabezpieczone nakrętkami. Kredka jest wysuwana, więc nie potrzebujemy żadnej temperówki.

2. Działanie
Kredka jest baaardzo twarda, ale to jej ogromny plus. Tworzy linie do złudzenia przypominające naturalne włoski.

Kredka jest bardzo trwała, nie rozmazuje się, nawet w kontakcie z wodą. Tak jak pisałam powyżej, dołączona spiralka świetnie sprawdza się do złagodzenia namalowanych brwi i wyczesania nadmiaru kredki.
Generalnie produkt idealny i na ten moment mój #1.


Ja posiadam wersję 02 do ciemnego brązu, ale możecie ją dostać jeszcze w wersji dla blondynek oraz dla czarnowłosych.

3. Cena
$12

Fakt, że dostałam produkty w ramach współpracy nie wpływa na moje opinie, które są zawsze obiektywne i szczere.


do napisania:) i obejrzenia
Marta

Thank you, millionail
Check out millionail blog
http://millionail.blogspot.hk/2013/05/kredka-do-brwi-od-kkcenter-solone-auto.html

沒有留言:

張貼留言