2013年7月11日 星期四

Rzęsy ES - recenzja By martuszkowemakijaze

 Witajcie,
jeju dawno mnie tu nie było... dużo pracy, świrujący komputer. Mam nadzieję, że mi wybaczycie;)

Do rzeczy... na początek mam dla Was recenzję sztucznych rzęs firmy ES, które dostałam tuż przed weekendem od KKCenterHk. Recenzja ta jest inspirowana projektem CRAZY MAKE-UP CHALLENGE.

Inspiracją na pierwszy ogień jest anime :)



Serdecznie Was zapraszam do recenzji i zapoznania się z projektem na bloguhttp://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com 

W paczuszce przyszły 2 opakowania, z czego każde z nich zawiera 5 kompletów rzęs - jedne tworzą bardziej naturalny look i na tych skupię się dziś, drugie bardziej dramatyczne, o nich więcej powiem niedługo. Postaram się rzetelnie przedstawić Wam dlaczego warto lub nie zainteresować się tą firmą.

Zaczynamy...


Na oczach wyglądają następująco:




Plusy (+) :
są bardzo elastyczne,
pozwalają na stworzenie naturalnego look'u
bardzo łatwe w aplikacji
duża ilość kompletów - 5
 po zdjęciu nie widać, że były używane -wielokrotnego użytku

Minusy (-) :
cena
dostępność
brak kleju w zestawie


Moje doświadczenia z tymi rzęsami po pierwszym użyciu są bardzo dobre. Jestem w nich wręcz zakochana! Jak do tej pory najlepsze;)



A teraz zapowiedź kolejnej recenzji:


Na oczach wyglądają tak:


Zdecydowanie bardziej imprezowe rzęsy - i dobrze bo zbliżają się Bachanalia;)


rabat 10% na zakupy w KKCenterHk : martuszkowemakijaze
kupon jest ważny do : 31.01.2014r.



PS. przypominam o rozdaniu ;)


Buziaki,


Thank you, martuszkowemakijaze
Check out martuszkowemakijaze blog
http://martuszkowemakijaze.blogspot.hk/2013/05/rzesy-es-recenzja.html

沒有留言:

張貼留言