2013年8月28日 星期三

Sztuczne rzęsy ES A551 od KKcenterHk By yesiwantyouback






Pierwszy raz spotkałam się z rzęsami firmy ES. Są to sztuczne, syntetyczne rzęsy, które robione są ręcznie. Model który posiadam to A551 dostępny tutaj . W opakowaniu jest 10 par takich samych rzęs.



 Wyglądają na plastikowe i sztuczne, jednak na oku wyglądają dość naturalnie i nie kują w powieki. Dają delikatny efekt. 


Tuszowałam swoje rzęsy, przykleiłam i później nie nakładałam na nie dodatkowej warstwy. 


Podcięłam kąciki, gdyż były za długie w stosunku do mojego oka. 


Przyklejałam je klejem Duo, rzęsy są jednak dość mało elastyczne i proste trzeba trochę dłużej przytrzymać i dociskać podczas aplikacji, aby dobrze dopasowały się do oka.



Jedna para starczy na wiele razy, gdyż po odklejeniu nie tracą swojego kształtu.



Są miękkie i nie mają sztucznego połysku, dobrze łączą się z naturalnymi rzęsami.



Są bardzo wygodne, w ogóle nie czuć ich na oczach, efekt jaki dają jest moim zdaniem dość naturalny (o ile sztuczne rzęsy mogą wyglądać naturalnie :D).



Przesyłka z ich strony do Polski jest darmowa, a znajduje się tam ogromna ilość rzęs różnych firm :).



Pozdrawiam!


Thank you, yesiwantyouback
Check out yesiwantyouback blog
http://yesiwantyouback.blogspot.hk/2013/07/sztuczne-rzesy-es-a551-od-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言