2013年9月13日 星期五

Galaxy By andrakat


Eu am o legătură aparte cu Universul şi de foarte, foarte mult timp îmi doream să am Galaxy nails, dar după o încercare total eşuată din trecut, nu am mai avut încrederea că o să-mi iasă vreodată.
Dar iată-mă azi, înarmată cu multe oje, bureţei, dotting tools şi aplicaţiile primite de laKKcenterHK, am încercat din nou. Şi bine am făcut pentru că îmi ador unghiile! Cred că a devenit manichiura mea preferată, din tot ce-am făcut până acum!
Image
Şi steluţele :
Image
Unghiuţele:
Image
Image
115_0008115_0011115_0012
Sper să vă placă şi vouă manichiura mea la fel de mult precum îmi place şi mie şi nu uitaţi că dacă vă doriţi şi voi produse KKCenterHK , puteţi folosi codul: ANDRAKAT pentru o reducere de 10%!
KKcenterhk%20266x100jpg%20banner


Thank you, andrakat
Check out andrakat blog
http://andrakat.wordpress.com/2013/06/16/galaxy/

沒有留言:

張貼留言