2013年10月10日 星期四

Back for a moment :) By inka2504



Tyle się w sumie zadziało, że aż sama nie wiem co mam tu napisać.. ;p 
M.in. w ramach współpracy otrzymałam świetne rzęsy od KKCenterhk.

There are so many things I wish to write that I don't know where to begin ;p
Ok, I got these cuties from KKCenterhk and fell in love imediatelly :)


Nie byłabym sobą, gdybym ich od razu nie wypróbowała :)
Wyglądają dość naturalnie, jak na sztuczne rzęsy i są przyjazne w aplikacji. (A jeżeli mówi to taki głąb od przyklejania rzęs jak ja, to tak jest :P )

I wouldn't be myself If I hadn't tried them as soon as I had got them ;p Though they are falsies, they are really natural-looking :) And easy to apply.
A tutaj na mojej na drugi dzień, wybrałam się w nich na egzaminy ;p
And the next day I wore them for my exams :p






Thank you, inka2504
Check out inka2504 blog
http://inka2504.blogspot.hk/2013/06/back-for-moment.html

沒有留言:

張貼留言