2013年10月9日 星期三

Chce mi się słońca! By bellitkaa


Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza. Ja jadąc na długi weekend do domu rodzinnego miałam takie burze,  myślałam, że już nie dojadę. Ale nie ma tego złego...bo u właśnie przebija się słońce zza chmur. Tak samo na moich paznokciach, jest ciepło, słonecznie, przyjemnie. Ostatnio kupiłam w Rossku lakiery z Manhattan, w kolorach 25G i 13S. Jestem w nich zakochana! U mnie jak zwykle dwie warstwy, choć przy żółtym musiałam dać trochę grubszą drugą warstwę. Do tego, dołożyłam ozdoby, które otrzymałam odwww.kkcenterhk.com, dokładnie te piękności. Jestem zadowolona z efektu, ozdoby ładnie się wtopiły, nic nie wystaje, nie zahacza i nie zapowiada się, że łatwo odpadnie.












Dodatkowo, mam rabat na cały asortyment sklepu, jest ciągle ważny, jeśliby ktoś potrzebował :)



Thank you, bellitkaa
Check out bellitkaa blog
http://www.bellitkaa.com/2013/05/chce-mi-sie-sonca.html

沒有留言:

張貼留言