2013年10月9日 星期三

Cienie + eyeliner prosto z Hong Kongu ;) By mm-world-of-women

 Hej dziewczynyki,

Jakiś czas temu o dziwo dostałam maila z zapytaniem czy nie zechciałabym przetestowac pewnych produktów. Zaciekawił mnie fakt, że jest to firma nie z Polski a z bardzo daleka. Mianowicie chodzi o znaną już na blogsferze firmę z Hong Kongu czyli .... KKCenterhk

Oczywiście zgodziłam się, a czemu by nie spróbować kosmetyków, które przylecą do mnie zza oceanu??

No i takim sposobem jestem posiadaczką dwóch kosmetyków kolorowych ;)






Nie mogłam oprzeć się pokusie, żeby Wam pokazać Ich kopertę, a raczej ich fajne niezwykłe zamykanie. U nas to by nie przeszło. 



A teraz pierwsze na plan idą cienie:

Kkcenterhk - CUICU Symphony Stereo 3 Color Shadow- No.C3112-11 


W opakowaniu mamy 3 cienie w kolorze matowej czerni, oraz szarego i białego z perłowym wykończeniem.
Konsystencja cieni bardzo mnie zaskoczyła pozytywnie. Bardzo aksamitne, kremowe cienie, które w ogóle się nie obsypują. Szczerze przyznam,że myślałam, że pójdą one do kosza, a tu taka niespodzianka. Całkiem dobra pigmentacja, która trzyma się powiece prawie cały dzień.



Za pomocą tego trio możemy uzyskać makijaż w styku smokey eye, jak i delikatniejsze lub też bardziej mocniejsze. 




Cena:  5.95 $
Dostępność : KKCenterhk


LANDBIS Golden Wild Leopard Liquid Eyeliner

Drugim kosmetykiem, który dostałam jest czarny eyeliner . Tu niestety jestem rozczarowana i zasmucona.



Otóż eyeliner nie nadawł się do użycia, ponieważ był wyschnięty. Szkoda, bo końcówka zapowiadała na idealne kreski. A tu taki klops.
Nawet jednej kreski nie dało rady zrobić. Datę ważności miał do kwietnia 2013, więc chyba mam powód owego problemu ;( Szkoda, że firma wysłała mi produkt z kończącą się datą ważności ;(. 



Poza tym, eyeliner ma bardzo ciekawą i zwracającą na siebie uwagę szatę graficzną. W cętki niczym leopardzia skóra ;)
Fajny, zgrabny pisaczek, który niestety nie doczekał swojej kariery na moich oczach.




Cena : 10.85 $

Dostępność : KKCenterhk


A tu makijaż użyty przy pomocą tych właśnie cieni.











                                                             Thank You KKCenterhk


A czy Wy miałyście okazję używać kosmetyków tej firmy?


Pozdrawiam 

MAGDA

Thank you, mm-world-of-women
Check out mm-world-of-women blog
http://www.mm-world-of-women.blogspot.hk/2013/05/cienie-eyeliner-prosto-z-hong-kongu.html

沒有留言:

張貼留言