2013年10月17日 星期四

Czarny mat i foliowe kropy. Black matte and transfer foil dots. By polish-my-nail

 Kolejna kombinacja z folią transferową. Pierwszą pokazywałam TU. Tym razem przyszedł czas na kropki. Znowu na czarnym matowym tle. Bo tak mi się podoba :p Obiecujęże następnym razem będzie coś kolorowego. Ale to za jakiś czas.


Another combination with transfer foil. The first one I was showing You HERE. Now it was time for dots. Again on black matter background. Just cause I like it :p But I promise that next time there will be more colour. But not just yet.


Bazą jest czarny lakier Cliché Gótico. Zmatowiłam go topem matujacym od Colour Alike. Gdy wszystko wyschło nałożyłam trochę rożnej wielkości kropek kleju do folii. Gdy ten porządnie wysechł przyłożyłam kilka razy folię i oto efekt. 

The base is Cliché Gotico black polish. I applied some matte top coat from Colour alike. And when it all dried I made some different size dots with a foil glue. When it was completely dry I dabbed a few times my transfer foil and that's it.


Byłam ciekawa jak będzie wyglądała wersja błyszcząca:

I was curious how a shiny version will look like:



Folia niesamowicie się mieni! Niestety na zdjęciach jest to mało widoczne. Dopiero w sztucznym świetle udało mi się uchwycić te wszystkie kolory.

The foil is so shiny! But I couldn't capture it on the photos. Only in artificial light I managed to get all the lovely colours on the photo.

Mat/matte:


Wersja błyszcząca/shiny version:



Folię możecie kupić TU, a klej do folii TU
A z tym kodem: 18offNNAILE29 otrzymacie 18% zniżki na powyzsza folie :) Kod ważny jest do 10 października.

You can Purchase this foil HERE and the glue HERE. And with this code 
18offNNAILE29 You'll get 18%discount for the foil above :) The code is valid until 10th of October.

Dodatkowo mam dla Was zniżkę 10% na cale zakupy w sklepie. Wystarczy wpisać kod polish-my-nail. Kupon ważny jest do 31 stycznia 2014.

I also have a 10% discount for You for all the shopping. Just add a code put polish-my-nail. This coupon is valid until 31 of January 2014. 

Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez KKcenterhk
This product was provided by KKcenterhk for a review.


Thank you, polish-my-nail
Check out polish-my-nail blog
http://polish-my-nail.blogspot.pt/2013/09/czarny-mat-i-foliowe-kropy-black-matte.html

沒有留言:

張貼留言