2013年10月21日 星期一

EBALAY 017 KKCenterHK By byzvezdana


Znala sam da će mi moj ružan lak H&M Clay nekako poslužiti :D
Preko njega sam mazala topper koji sam dobila sa sajta KKCenterHK.
U pitanju je velika bočica od 15ml.
Izabrala sam boju 017 a ukoliko vam se sviđa možete ga poručiti OVDE


Topper sadrži bele i zlatne šljokice, ima i belih crtastih šljokica, kao i sitnih plavih koje sam primetila tek na slikama :D
Što se tiče mazanja najsličniji je GR Carnival lakovima. Malo šljokica ostane posle prvog sloja pa je potrebno dodavati. Ja to radim tapkanjem po nokatnoj ploči, nikako ponovnim premazivanjem. Posle samo izravnam ako postoje neke grbice od providnog laka. 





KKCenterHK šalje proizvode i u Srbiju. Ukoliko želite da naručite nešto sa ovog sajta možete iskoristiti kupon od 10% popusta, samo ukucajte ShootingStar 
Kupon možete iskoristiti do 31. Januara 2014


Thank you, byzvezdana
Check out byzvezdana blog
http://byzvezdana.blogspot.hk/2013/09/ebalay-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言