2013年10月17日 星期四

Galaxy Star - folia do paznokci By puderniczka00


Dziś zaprezentuję Wam folię NNAIL-E21 na paznokcie od firmykkcenterhk

Folia była zawsze produktem który mnie niezwykle interesował i byłam go bardzo ciekawa. Gdy firma kkcenterhk zaproponowała mi współpracę i recenzowanie ich produktów do paznokci bardzo się ucieszyłam gdyż w asortymencie sklepu znajduje się duży wybór kolorów i odcieni foli. Ja wybrałam srebrną z mieniącymi się kolorowymi gwiazdkami Galaxy Star. Nie zawiodłam się folia prezentuje się pięknie na paznokciach i już chcę inne wzory i kolory.

 

Folię dostaniecie >>>TU<<<


***************************************






******************************************

SPOSÓB UŻYCIA:

 

 

 

1. Paznokcie malujemy ulubionym lakierem ja wybrałam ciemny fiolet, a bazą pod folę na jednym paznokciu jest bezbarwny lakier.

2. Paznokieć na który będzie naklejana folia malujemy klejem do folii transwerowej.

3. Czekamy aż klej wyschnie i stanie się przeźroczysty.

4. Odcinamy odpowiednią ilość folii

5. Przyklejamy folię do paznokcia posmarowanego klejem, po chwili odrywamy.

EFEKT KOŃCOWY

Dajcie znać jak Wam się podoba folia na moich paznokciach :)



Thank you, puderniczka00
Check out puderniczka00 blog
http://puderniczka00.blogspot.hk/2013/07/galaxy-star-folia-do-paznokci.html

沒有留言:

張貼留言