2013年10月4日 星期五

Gwiazdkowy glitter od KKCenterHk By kasiatheweak

 Ostatnio dostałam propozycję współpracy od KKCenterHk, oczywiście się zgodziłam. Mogłam sobie wybrać jeden produkt. I co wybrałam?










Gwiazdkowy glitter. Możecie go kupić tutaj za 8 dolarów:
http://www.kkcenterhk.com/p10937/N.NAIL-2.5mm-Mix-Star-Glitter/product_info.html

Trochę się zastanawiałam, w jaki sposób go wykorzystać do manicure, w końcu postawiłam na jedną gwiazdkę na każdym paznokciu. Myślę, że wyszło całkiem fajnie.





Oczywiście w pojemniczku są różnokolorowe gwiazdki, ale akurat wyłapałam same czerwone (oprócz jednej, co można zobaczyć na ostatnim zdjęciu).
Jako bazowy lakier mam Catrice, który pokazywałam w poprzednim poście. Potem w miejsce, w którym chciałam gwiazdkę dałam kroplę topu - tu należy pamiętać, aby dobrze docisnąć te gwiazdki do paznokcia, bo inaczej będą trochę odstawały, co mi się zdarzyło na kilku paznokciach. Potem na to dołożyłam jeszcze dwie warstwy topu.


na jednym paznokciu widać srebrną gwiazdkę :)

Jak Wam się podoba takie zdobienie? Może macie jakiś inny pomysł na wykorzystanie tych gwiazdek?

Na koniec mam dla Was niespodziankę - zniżkę 10% na zakupy w KKCenterHk.


                                                           kod kuponu: kasiatheweak
                                                              ważny do: 31.01.2014 r.

Thank you, kasiatheweak
Check out kasiatheweak blog
http://kasiatheweak.blogspot.hk/2013/06/gwiazdkowy-glitter-od-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言