2013年10月10日 星期四

Jojo Eyeshadows By justkleo



 Hy pretty girls :*
In postarea de astazi am sa va prezint o noua paleta primita spre testare de la KKCenterhk.
Este vorba de paleta Jojo, o paleta ce detine 4 culori superbe numai bune pentru un smokey si anume negru,maro,verde toate nuantele sunt inchise si un alb foarte puternic.
Fardul alb este singurul care este foarte pigmentat restul nu sunt atat de mult, insa nu pot spune  nici ca nu sunt pigmentate.
Culorile sunt usor prafoase, sidefate si se blenduiesc destul de usor insa parca dispar de pe pleoape :D desi suna ciudar chiar asa este, cel putin in machiajul de mai jos se si vede. Am folosit pe pleoapa mobila fardul negru,in pliu putin maro iar apoi am aplicat verde si l-am blenduit si peste negru si peste maro,iar sub spranceana fardul alb.
 Dupa cum se observa negrul nici nu se vede. Tin sa precizez ca si rimelul si tusul sunt tot de pe siteul lor.
Numarul paletei este 08, puteti gasi aceasta paleta in multe alte culori, este destul de maricica, contine destul fard.
Aceasta detine si 2 aplicatoare mici cu buretei. Ambalajul este unul simplu negru de plastic.
Cat despre pret aceasta costa 5,56 $ , dupa parerea mea este destul de scumpicica.
Iar eu una nu as cumpara-o.
Puteti crea atat un machiaj de seara mai strident cat si unul de zi, este destul de practica, daca nu ar fi fost sidefate poate ar fi putut fi folosita si pentru sprancene.
Culoarea care imi place cel mai mult din paleta este albul, este foarte pigmentat si foarte iluminator.
Pe siteul celor de la KKCenterhk puteti gasi sute de produse cosmetice si nu numai.
Este un site foarte complex.










Pe cei de la KKCenterhk ii gasiti si pe facebook pe pagina lor oficiala kkcenterhk .


Pentru sugestii,opinii/pareri si colaborari ma gasiti la adresa de mail kleobeauty@yahoo.com Kleo xoxoxo


Thank you, justkleo
Check out justkleo blog
http://www.justkleo.com/2013/06/jojo-eyeshadows.html

沒有留言:

張貼留言