2013年10月2日 星期三

Makijaż: Arabic Inspired By swiat-leny

 Witajcie :)

ostatnio oglądając tutoriale na yt natknęłam się na makijaże inspirowane Haifa Wehbe. Makijaże arabskie są mocne, oko jest bardzo podkreślone i zwraca na siebie uwagę. 









A dla odmiany zrobiłam zdjęcie wszystkich rzeczy jakie użyłam do wykonania tego makijażu. Może zamiast wypisywać listę, zacznę robić zdjęcia produktom. Dajcie znać czy podoba się Wam ta forma :) 

Podkład Amilie połączone dwa Ivory(jasny) i Biscuit (ciemniejszy).
Dolna powieka to połączenie dwóch kolorów, najpierw fiolet z Flormar a na nią miętowy kolor z Catrice. 
Rzęsy to połówki model ES-A506


Moje pierwsze podejście do arabskiego makijażu, na pewno nie ostatnie bo bardzo mi się one podobają, są takie tajemnicze, kobiece i bardzo seksowne. 

Pozostawiam Wam do oceny :)

A mówiąc o ocenie, jeśli Wam się podoba to proszę kliknijcie w serduszko :) 
http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/arabic-inspired-3/

Pozdrawiam

Thank you, swiat-leny
Check out swiat-leny blog
http://swiat-leny.blogspot.hk/2013/06/makijaz-arabic-inspired.html

沒有留言:

張貼留言