2013年10月2日 星期三

Makijaż: Mroczna tajemnica By swiat-leny


Witajcie :) 

niedawno miałam mega, ale to mega szczęście wylicytować kilka pięknych paletek cieni, zwłaszcza Urban Decay, co prawda używane, ale są piękne! Od razu musiałam przetestować je i wykonać ciemny makijaż. Uwielbiam ciemne, mroczne makijaże, mimo, że nie mogę ich nosić na co dzień to lubię cudować z kolorami. 




Zestaw jaki wykorzystałam dzisiaj do makijażu to Black Palette - Jet+Black Dog. 


 Efekt : 





Lista kosmetyków:

twarz: podkład Amilie Biscuit, róż Inglot 72.
oczy: cienie z UD Black Palette Jet+Black Dog; tusz Wibo Growing lashes; rzęsy ES A-505 
brwi: Essence set.
usta: Essence In the nude


Dodatkowo na szybko użyłam kolorowych cieni




Niezmiernie się cieszę, że za grosze udało mi się upolować tak piękne cienie. Nic, że są używane, zużycie jest niewielkie a paletki ciemnej nawet znikome ! 


Także w niedługim czasie możecie się spodziewać więcej kolorowych makijaży bo takich brakuje u mnie ;) 

Pozdrawiam

Thank you, swiat-leny
Check out swiat-leny blog
http://swiat-leny.blogspot.hk/2013/07/makijaz-mroczna-tajemnica.html

沒有留言:

張貼留言