2013年10月17日 星期四

Manichiura cu China Glaze si capse de la KKcenterHK By sunafterstormblog


 Hei, fetelor!

    Azi vreau sa va arat o manichiura pe care am purtat-o acum...3 luni, da! Inca eram la scoala, asteptand vacanta. Acum sa va spun si de ce am tot amantat atat pana sa v-o arat. Primisem niste capse de la KKcenterHK si imi doream tare mult sa le incerc. Unele in forma de steluta, altele cerculete mici. Prima data le-am ales pe cele steluta si apoi ma gandeam ce oja sa folosesc. Gandul meu era la o oja castigata (multumesc Dee si Beauty In The Bottle), China Glaze Mimosa's Before Mani's. Era prima mea intalnire cu o oja China Glaze si cred ca din cauza asta am aplicat-o altfel decat trebuie sau...nu stiu, cert e ca oja mi-a facut bule. Am fost tare suparata, dar am zis totusi sa continui manichiura la care ma gandeam. Sa aplic si capsele steluta de la KKcenterHK. Si asa am facut. Rezultatul?

     Bulele ca bulele, dar nici aparatul foto n-a vrut sa faca poze frumoase. Culoarea ojei n-a iesit cum trebuie, sper sa ma iertati :( Oja e chiar frumoasa, cat de curand imi voi face curaj sa o incerc iar, sper sa nu mai faca bule.



     Imi plac capsele, putem obtine manichiuri de efect cu ajutorul lor. Combinatiile in care le putem aseza sunt foarte multe, in functie de preferintele fiecarei fete. Pot sa va spun ca rezista pe unghiute :) Daca va plac si doriti sa le achizitionati, le gasiti aici.


     Daca doriti sa achizitionati aceste capse sau alte produse pentru unghiute de pe KKcenterHK, puteti folosi codul sunafterstormblog si veti beneficia de 10% reducere (valabil pana la data de 31.01.2014). 

Voi ati incercat capsele pentru unghii?
Va puuup!


Thank you, sunafterstormblog
Check out sunafterstormblog blog
http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/09/manichiura-cu-china-glaze-si-capse-de.html

沒有留言:

張貼留言