2013年10月11日 星期五

MeiZi Black Line Gold Glitter Eyeline Sticker By cleo80makeup

 Ze wszystkich proponowanych mi produktów przez KKCenterHk wybrałam te najdziwniejsze. Jednym z nich sąnaklejki na ... powieki w kształcie eyelinerowych kresek :D Tak sobie pomyślałam, że może osoby o kompletnym braku umiejętności w malowaniu kresek byłyby takim produktem zainteresowane. Naklejki w opakowaniu prezentują się bardzo ładnie:
 Mamy "kreski" w dwóch kształtach, po dwie pary. Czarne ze złotymi elementami.
Instrukcja obsługi:
- oczyścić powieki i osuszyć. I tutaj się nie dostosowałam, bo przykleiłam je do pomalowanej cieniem powieki. Ale po co przyklejać je do "gołej"? Na pewno nie wyglądało by to zbyt ładnie.
- pęsetką odklejamy "kreski" od papierka
- przymierzamy do oka czy pasują. W razie potrzeby przycinany w wewnętrznym kąciku. Ja nie przycięłam, w sumie to jak dla mnie są one nawet za krótkie, bo nie sięgają kącika oka.
- przyklejamy do powieki, przyciskając palcami
I gotowe.
Niby wszystko jasne i proste, i wszystko było by fajnie, gdyby nie to, że naklejki niezbyt chcą się trzymać skóry. Byłam przekonana, że to przez te cienie, ale spróbowałam przykleić kolejną parę na oczyszczoną już skórę i efekt był taki sam. No nie klei się i już. Żeby tego było mało, "kreski" mają jakiś dziwny kształt. Sprawiają, że oko wygląda na ciężkie. 
Drugi wariant przykleiłam troszkę bliżej kącika mając nadzieję, że oko tak nie "opadnie", ale nic z tego:
Jak widzicie, wygląda to mega sztucznie, mega nieestetycznie i po kilku mrugnięciach już nic nie wygląda, bo kreski same odpadają. 
Myślę, że nawet niezbyt starannie namalowana kreska, będzie wyglądała o niebo lepiej niż to dziadostwo.
Tutaj "uratowany" makijaż. Namalowanie kreski płynnym eyelinerem zajęło mi może minutę, więc mniej niż męczenie się z przyklejeniem tego czegoś:
A wygląda chyba o niebo lepiej. No nie?

Do kupienia TUTAJ.
Cena 3,60 $

Nie polecam. 

Jeśli jednak jesteście zainteresowane zakupami innych produktów KKCenterHK, to wpisując kod cleo80makeup dostaniecie zniżkę 10%. Kupon jest ważny do końca stycznia 2014. 


Thank you, cleo80makeup
Check out cleo80makeup blog
http://cleo80makeup.blogspot.hk/2013/07/meizi-black-line-gold-glitter-eyeline.html

沒有留言:

張貼留言