2013年10月15日 星期二

miętowo-srebrny mix By zumaluje


dziś będzie tasiemiec zdjęciowy :D a w nim coś eleganckiego. i trochę hm... szalonego (?). od dłuższego czasu miałam ochotę na coś takiego, ale jakoś nie mogłam się za to zabrać. wiedziałam też że wykorzystam w tym zdobieniu ćwieki. no i są. srebrne prostokątne ćwieki z KKCenterHK. możecie je kupić TUTAJ (klik). Są srebrne, błyszczące o wymiarach 4x2 mm, numer produktu na stronie: NNAIL-DRN645. w opakowaniu jest ich około 50 sztuk. są porządnie wykonane, nie mają ostrych krawędzi. zdarzyło się kilka źle przyciętych, ale to były chyba 2 sztuki, więc nie ma o czym mówić ;) ćwieki bardzo dobrze trzymają się na paznokciach. na kciukach i palcach serdecznych przyłożyłam je tylko do mokrego lakieru i nie pokryłam żadnym topem (tym bardziej że na serdecznym mam piasek :P). drugiego dnia zaczęły odpadać te "brzegowe" z kciuków. ale potem dokleiłam je klejem do tipsów i już trzymały się dzielnie. przetrwały nawet mycie głowy, co uważam za spory wyczyn ;) tym bardziej, że wcale ich nie oszczędzałam.
jak najbardziej polecam te ćwieki, bo warto mieć taki gadżet, który doda pazura waszym paznokciom ;) ja jestem z nich bardzo zadowolona!
a teraz zapraszam Was na zdjęcia i mam nadzieję, że to zdobienie spodoba Wam się tak samo bardzo, jak podoba się mi :D

światło dzienne (niestety chmury), SH miracle cure, kciuk: 2 warstwy hean city fashion 174, wskazujący: 2 warstwy kiko 389 + GR JJ 102, środkowy: 1 warstwa kiko 389 + 1 warstwa orly sparkling garbage, serdeczny: dwie warstwy barry m 314 ridley road, mały: 2 warstwy hean cf 174 + GR JJ 102. dodatkowo na wskazującym, środkowym i małym mam top kwik

trochę standardu z lakierami :D no musiałam Wam je chociaż trochę pokazać!
i wariacje na srebrno-miętowy temat ;)
i jeszcze chciałam Wam na koniec pokazać jak te ćwieki odstają. na kciuku i serdecznym, jak mówiłam, nie potraktowałam ich topem, więc widać - szczególnie na serdecznym jak lekko odstają im brzegi. nieco zahaczały np, jak poprawiałam włosy, ale może być to spowodowane wypukłością płytki. ćwieki na kciukach nie robiły takich zahaczających problemów ;)
dodam też że robiąc to zdobienie chciałam użyć miętowego lakieru. tyle że okazało się że mam ich za dużo :P w efekcie wybrałam 3 lakiery miętowe (hean, kiko i piaskowy barry m), piękny mieniący się brokatowy orly (który znów mam z wyprzedaży od Antiii :D) i brokatowy srebrny JJ.

a no i oczywiście przy robieniu zakupów w sklepie KKCenterHK na hasło zumaluje macie 10% zniżki. kod jest ważny do 31.01.2014, więc radzę się śpieszyć ;)

i jak Wam się podoba mój miętowo-srebny mix? :)


Thank you, zumaluje
Check out zumaluje blog
http://zumaluje.blogspot.hk/2013/09/mietowo-srebrny-mix.html

沒有留言:

張貼留言