2013年10月21日 星期一

NAIL ART | Hologramos körök By lakkhatalom


Sziasztok!

A ma bemutatott manikűrhöz ismét egy KKCenterHK-tól érkezett díszítőt használtam.


Mivel a díszítésként használt hologramos körök már magukban is nagyon látványosak, ezért egy kifejezetten visszafogott alapot kerestem hozzájuk, így esett a választásom az OPI My Vampire is Buff-jára.


Erre kerültek a 6 mm átmérőjű díszek, amik mini tükörgömbökként csillognak már az árnyékban is, a napfényben pedig határozottan szemkápráztatóak.


Kifejezetten sok ilyen dísz érkezett egy csomagban, én mégis csak kettőt használtam, mert többet már túl soknak éreztem volna. Kivételesen nem ragasztóval rögzítettem a díszeket, hanem a fedőlakkba nyomtam bele őket, de így is jól tartották magukat. Bár pár óra után lemosásra kerültek, de addig stabilak maradtak.


Ez a dísz már jóval hétköznapibb viselet, mint a múltkor mutatott lepkés 3D díszítő és szerintem nagyon jól fel tudja dobni a legegyszerűbb festést is.

A KKCenterHK webshopjában a lenti linken érhetitek el

Ha pedig a vásárlásnál használjátok a "lakkhatalom" kuponkódot 10% kedvezmény jár a vásárlás összegéből.

Nektek hogy tetszenek az ilyen díszek? Sok már vagy még belefér?

A terméket tesztelésre kaptam, de ez a fent leírt véleményemet nem befolyásolja.


Thank you, lakkhatalom
Check out lakkhatalom blog
http://www.lakkhatalom.com/2013/09/hologramos-korok.html

沒有留言:

張貼留言