2013年10月4日 星期五

Nail studs - KKcenterHk By unghiutelemele


Seara buna!

Va spuneam / scriam saptamana trecuta ca am primit niste produse de la KKcenterHk
V-am prezentat deja nail foil fransfer, iar acum a venit randul sa va arat NNAIL-DRN661nail studs circular grey 2 mm. Cu greu m-am hotarat ce model sa aleg pentru ca au o multime aici. Cele de 4 mm ma gandeam ca sunt prea mari pentru unghiile mele scurte, dar cand le-am vazut fizic pe acestea mi-am dorit si din cele mai mari. 
Modelul ales de mine in gasiti aici la doar 4.73$, ambalaj de aproximativ 50 de bucati.

 Iata si ce am realizat cu ele.
Nu uitati, pentru orice doriti sa achizitionatati de pe site-ul KKcenterHk, acestia va ofera o reducere de 10% daca folositi codul unghiutelemele


Thank you, unghiutelemele
Check out unghiutelemele blog
http://unghiutelemele.blogspot.ro/2013/06/nail-studs-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言