2013年10月11日 星期五

N.NAIL 2.5 mm Mix Heart Glitter By lipsticks-blade

 Ukoliko vas zanima nail art ili jednostavno želite isprobati nešto novo i jednostavno, onda isprobajte KKcenterhk Mix Heart Glitter. Ja sam prilično neiskusna i lijena kad je u pitanju nail art, želim da manikura bude što jednostavnija, a i nisam osobito spretna. Isprobala sam ova srceta kako bih malo podigla dojam običnim svakodnevnim manikurama.



U prozirnoj plastičnoj posudici s običnim crnim poklopcem nalazi se 10 g raznobojnih srceta veličine 2.5 mm. Ima stvarno svih boja: plava, crvena, zelena, žuta, ljubičasta, zlatna... 




Srceta možete naručiti na kkcenterhk.com (link) i cijena im je 8 $. Cijena je svakako isplativa jer će vam ova količina trajati godinama. Najvažnije je dobro fiksirati srce na nokat kako ne bi brzo palo. Ja sam ih imala najviše 2 dana na noktima i u tom vremenskom periodu nisu gubila boju u dodiru s vodom. 



Ja volim jednostavnost, stoga sam na svaki nokat stavila samo jedno srce, ali vi možete staviti koliko vam srce poželi te ih kombinirati s različitim lakovima.

Sve u svemu, ako tražite neki glitter za nail art, ja vam ovaj toplo preporučujem! 

Mirna <3

*PR uzorak

Thank you, lipsticks-blade
Check out lipsticks-blade blog
http://lipsticks-blade.blogspot.hk/2013/05/nnail-25-mm-mix-heart-glitter.html

沒有留言:

張貼留言